Ny Intervju med Taylor

Intervju med Taylor:

Är det något särskilt som driver dig till framgång?
Människorna omkring mig. Personer jag älskar som min familj och vänner. Det är de som driver till framgång.

Hur känns det att bli känd helt plötsligt?
Det är spännande. Denna historia blev den bästa plattformen för att starta min karriär, och det var en stor möjlighet. Jag är tacksam för att jag har haft kul när jag spelat in film och att arbeta med begåvade människor.

Vad är det värsta med att vara känd?
Det finns massor av bra saker och dåliga saker. Uppenbarligen är bristen på privatliv dåligt. Det är inte normalt att gå ut och ha dussintals bilar med fotografer som väntar utanför medan du får ditt kaffe. Men som jag sa, det finns många bra saker också och jag är villig att stå ut med det.

Vad gör du för att hålla fötterna på jorden?
Svaret finns i familjemedlemmar och vänner som jag har känt ett tag. Detta är vårt jobb, vi lever i affärslivet, men sedan går vi tillbaka till det normala. Vi kan vara berömda, men i slutändan, våra liv är lika normala som någon annans. Vi bor hemma och vi lever inte det spännande livet folk tror. Att hålla en balans i våra liv är viktigt, och jag kan inte förlora det.

Att vara såhär populär, kan du fortfarande gå ut på gatorna och inte bli igenkänd?
Ja, men jag hatar att vara kreativ. Jag kan inte gå och handla eller på bio, men jag har mina favoritplatser, som vissa restauranger som inte är särskilt kända. Det finns tillfällen då jag inte bryr mig och jag går och bowlar. Det kan bli lite komplicerat ibland, men jag har fortfarande kul, även om jag går hem och tänker att jag inte borde ha gått ut och då vill jag inte gå ut på ett tag.

Hur är din relation med paparazzi?
Ibland är det frustrerande, men jag kan inte glömma att det är något som kommer med arbetet. Det är svårt att hantera, men jag kan inte låta det komma till mig för mycket, annars skulle jag få problem. Att ha tålamod är jätteviktigt för mig, och jag måste ignorera vad som stör mig.

Vad är det konstigaste som hänt med dina fans?
Jag skulle inte säga konstigt, men definitivt passionerad. Jag var på en röd matta i Australien, och många av dem bad mig att de dem autografer på deras armar. En av dem hade en Wolfpack tatuering på armen, det var en riktig tatuering. Jag skrev mitt namn under den och nästa dag berättade någon att hon tatuerade min underskrift. Jag visste inte om jag skulle känna skuld eller vara smickrad. Det är alldeles för passionerat.

Är det någon konkurrens mellan skådespelarna i filmen?
Ingen alls. Jag kan inte tänka mig att filma dessa filmer utan vännerna jag lärt känna här. Det skulle vara en mardröm. Rob, Kristen och jag är nära vänner. Även när vi inte jobbar, försöker vi träffa varandra vissa helger. Det är en sund vänskap som jag hoppas att vi kan hålla länge.

Förra året sa du att Taylor Swift inte skrev en låt för dig och några dagar senare dök hon upp på SNL och sjöng för dig. Finns det nu en låt som vi inte vet?
Om du kan kalla det en låt, så ja, det är den enda. Det är allt jag vet. Jag önskar jag kunde ge dig ett mer spännande svar.

Har du någonsin varit mitt i en kärlek triangel i verkliga livet?
När jag gick i grundskolan. Fem av oss ville vara pojkvän med samma flicka. Men det var inte något allvarligt, det var inte kärlek. Jag skulle aldrig vilja vara i samma läge som någon av huvudrollerna i Twilight.

Har du någonsin slåtts för en tjej?

Om hon är tillräckligt viktig för mig, ja jag skulle göra det. Och ja, jag har gjort det tidigare.

Hjälper din kroppsbyggnad dig? Hur har du lyckats hålla musklerna?
Ibland önskar jag att jag kunde äta glass, och jag fuskar, men när jag har inspelningen av en photoshoot på gång, måste jag vara stark för att hålla mig i form. Det är svårt att få muskler och det är bara så svårt att behålla dem. När jag är för upptagen för att gå till gymmet eller om jag inte hittar tillräckligt med tid att äta, kan jag förlora muskler snabbt, och det är 10 gånger att få tillbaka dem.

Vad är annorlunda denna gång med Eclipse?
Ärligt talat, jag var besviken. Det fanns många actionscener för Jacob, men när de bästa sakerna händer är Jacob i hans varg form, så de lämnade ut några av de saker jag gjort på egen hand. Åtminstone fick jag kyssa Kristen för första gången någonsin. Det var det bästa. Hon är bra på kyssas.

Bortsett från Twilight, hur väljer du dina roller?
Ren instinkt, beroende på vad jag erbjuds. Jag måste läsa många manus, och om jag hittar ett manus som jag gillar, går jag för det. Det beror på historia och karaktär. Jag vill utmana mig själv med olika ämnen, jag vill inte gå ner en väg, jag vill blanda upp det då och då.

Kommer du att vara en superhjälte i nästa film?
Nej, men jag hoppas jag kan vara en snart. Min nästa film heter Abduction. Temat är mycket intressant -Det handlar om en tonåring som hittar hans bild på försvunna barn på en hemsida för saknade personer. Han inser att hans liv är en lögn.

Kommer vi se din nakna överkropp i denna film?
(Skrattar) Nej. Tja, det är som ska bestämmas.

Jacob har massor av shirtless scener i filmerna. Är det del av ditt avtal?
Det är i manuset. Det är roligt att vara i mitten av gatan, lutat på en bil och ha bar överkropp. Det var avigt. Alla andra var klädda utom jag. I min nästa film finns det inga shirtless scener. Det beror på karaktären. Om jag måste ha bar överkropp eller om jag behöver gå ner 33 lbs,  gör jag det.

Vad tycker du om att Breaking Dawn blir två filmer?
Det är en bra idé. Det är svårt att anpassa en 500 sidig bok till en 110 sidor manus. Och Breaking Dawn har 800 sidor. Handligen är lite mer komplicerat med alla Wolfpack grejer och barnet. Det är för mycket. En film är inte tillräckligt.

Vad är det bästa minnet du har med Twilight. Vad kommer du sakna mest när filmerna är över?
Jag kommer att sakna de korta shortsen (skratt). Jag saknar dem så mycket.

Är de något speciellt märke?
Jag vet inte, de är bara korta shorts. Jag har ingen aning. Men nu när du frågade mig  måste jag veta, nästa gång jag använder dem ska jag kolla upp det.

 

Översatt av Taylorlautnerdaily Källa

 

//Lina

 


Kommentarer
Postat av: Twiiliight

Heejheej :)

Tack så mycket. Du har också en fin blogg :)

2010-08-15 @ 14:55:06
URL: http://twiiliight.bloggplatsen.se



– *Vad kul att du vill ge oss en kommentar! Spam och många kommentarer med reklam för sin sida tas bort. Tack för att du besökte oss ,TWILIGHTKTR!*
Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback