Robert Pattinson intervju med en (Finsk tidning )

Kallar någon dig för Edward istället för Robert?
-Jo,några tror tydligen att jag är Edward i vekligheten. Jag har träffat fans som har bett mig att bita dem i halsen.
Jag tackar nej och säger att det skulle ta sjukt .
När du fick rollen i Twilight som Edward Cullen, Skulle du ha kunnat ana hur stort det blev av filmerna ?
- När vi spelar in Twilight,hade vi ingen aning hur stor grej det skulle bli av filmen.  Vi spelade in i en gammal skola, i skogen på landsbygden nära Vancouver i Canada.
Vad är det bästa med att vara känd ?
-För mig har kändisskapet öppnat nya dörrar för mig.
Vad skulle du jobba med om du inte var en skådespelare?
-Jag skulle vara musiker och jobba som pianist, jag skulle  sjunga och spela på baarer
Var bor du?
- Under det senaste åren har jag bott mycket i Vancouver i Canada,för att vi har filmat in Twilight-filmerna där. Men mitt hem är fortfarande i London, jag är född där och har vuxit upp där och min familj bor där och mina vänner.

(översatt av Lina-Twilightktr , från finska till svenska, komentera om du kopierar detta !!)


Kommentarer



– *Vad kul att du vill ge oss en kommentar! Spam och många kommentarer med reklam för sin sida tas bort. Tack för att du besökte oss ,TWILIGHTKTR!*
Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback