sorry...

Sorry att jag inte har bloggat så mycket, men jag började sjuan i måndags, så det är lite mycket just nu.. Men jag lovar att det bara kommer att vara så denna veckan. Men jag vet inte om jag kommer hinna/orka blogga nåt på torsdag och fredag, vi ska nämligen ha nån "läger dag", för att lära känna varandra. Så då ska vi vara ute hela dagen och sen måste vi gå hem där ifrån..!!! Och det är typ 300 mil därifrån och hem till mig. Nää, nu överdrev jag lite men det tar nog en timme att gå, så när jag kommer hem är nog jag helt slut. Man jag kanske orkar med att gör nåt inlägg. Men jag hoppas att ni har lite förståelse. Hjälp, nu låter jag som min mamma.. Men i fattar nog vad jag menar. Hoppas jag i alla fall.  =)






                                                                                     // becka

Kommentarer



– *Vad kul att du vill ge oss en kommentar! Spam och många kommentarer med reklam för sin sida tas bort. Tack för att du besökte oss ,TWILIGHTKTR!*
Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback