Tävling!

Nu ska vi ha en liten tävling här på bloggen.
Okejj, så här gör ni. Skicka in en fanfic på minst en sida eller en fanmade bild. Men den måste vara fanmade. Det blir en vinnare på varje. Mann får vara med på båda. Och skicka in mer en en gång. Man kan skicka in tills den 7:e september. Vinnaren utses den 9:e september.
Skicka dom till till [email protected] . Jag vet visst är det ett töntig namn, men kom inte på nåt annat.
Vinnarna får en länkning i ett inlägg.
Nu tror jag att jag har fått med allt, men om ni har några frågor kommentera då, så svarar jag. 

Så kom igen och skicka in! 

                                            // becka


Kommentarer



– *Vad kul att du vill ge oss en kommentar! Spam och många kommentarer med reklam för sin sida tas bort. Tack för att du besökte oss ,TWILIGHTKTR!*
Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback