Taylor Lautner / Intervju med Italy´s Nick Magazine

Vilken roll är det du drömmer om?
Nästa. Den viktigaste rollen är alltid den som du ska möta.

Vad håller dig nere på jorden?
Min familj, mina vänner.. Det som är viktigt är att inte kasta bort vad du har. Människor hamnar i trubbel när de blir någon annan. Så du förlorar de människor du bryr dig om. Det är som att jag har ett dubbelliv: det gamla som fortfarande är de samma, och den här som en skådespelare som gör att jag kan resa och se tjejer med mitt namn tatuerade på sina armar. Hemma är mitt liv lika normalt som någon annans.


Detta verkar inte störa dig.

Inte alls. Jag kommer inte att ändra min situation för ingenting i världen.

Vad tycker du om hos kvinnor (med undantag av tatueringar)?
Lojalitet. Mitt ideal kvinna ska vara ärlig och uppriktig. Jag måste kunna lita på min kvinna.

Har du någonsin "delat" en kvinna med en vän?
Lyckligtvis inte, åtminstone inte förrän nu.

Vem frågar du om råd?
Människor jag litar på: mina vänner och mina föräldrar.

Tycker du om att ta risker som en skådespelare?
Absolut. En skådespelare kan riskera utan att riskera sitt verkliga liv så man bör du ta några möjliga risker. Jag beundrar Jakob för att han är som han är: en man som aldrig slutar och står för vad han tror i. Jag vet att folk föredrar Edward och jag förstår det, han är en riktigt trevlig kille.

Om du kan välja filmer som uttrycker din personlighet, vilka skulle du välja?

För min romantiska del skulle jag välja The Notebook, för min kämpar sida jag skulle välja The Gladiator. Jag gillar verkligen superhjältar filmer som Batman eller Spider Man. Jag upptäckte nyligen Iron Man tack vare den fantastiska tolkningen av Robert Downey Jr.

Är skådespeleriet "din väg"?

Nu är jag glad att vara en skådespelare. Jag skulle nog vara en idrottssman just nu, men skådespeleriet involverar både fysik och psykologi, så jag kan prova så många olika saker. Jag gillar att skriva också, vem vet, kanske någon dag kan jag regissera i en film. Men det är för tidigt
(PS. Inte Twilightktr som översatt )

Kommentarer



– *Vad kul att du vill ge oss en kommentar! Spam och många kommentarer med reklam för sin sida tas bort. Tack för att du besökte oss ,TWILIGHTKTR!*
Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback