Frågor

Skall svara på några frågår eller jaa ...------------->
Edward eller Jacob =Jacob
Emmett eller Jasper=Emmett
Bella eller Alice= Bella
Varulv eller Vampyr= Vampyr
Sam eller Charlisle= Sam
Rosalie eller Esme=Rosalie
Jag är nog mera Team Jacob men i boken är jag liksom team Jacob men när man ser filmena blir jag nog mera team Edward :)) Jag tycker mest om 3:e Twilight boken = Eclipse den är spännande och där är Jacob med ganska mycket och det är bra :D Hahh inget fel på Edward han är bara lite över beskyddande !! Oiijj det blev lite långt kanske  :D

Kommentarer



– *Vad kul att du vill ge oss en kommentar! Spam och många kommentarer med reklam för sin sida tas bort. Tack för att du besökte oss ,TWILIGHTKTR!*
Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback