gil birmingham



Fick mig en chock när jag såg vem som var mördaren igår i programet the mentelist. Ingen mindre än Gil Birmingham. Jag som trodde att han var så snäll. Nee, hahah. Han spelade en mördare och miljöförstörare.
Men han var med i ett serié som heter the mentelist, den är hur bra som helst. Väldigt rolig, för att vara en krimenlserié. Det handlar om han med ljust hår på bilden. Han är så skön. Man skrattar typ hela tide, eller så är det ja som har dålig humor. Jag tror på det sista.
Det sänds på 3 på tisdagar. 21.00-23.00. Det är två avsnitt efter varandra.

                                                                                                              // becka

Kommentarer



– *Vad kul att du vill ge oss en kommentar! Spam och många kommentarer med reklam för sin sida tas bort. Tack för att du besökte oss ,TWILIGHTKTR!*
Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback