Angående bloggningen

Hejsan! Jag har varit lite upptagen med annat sen fredagen så bloggningen har inte varit högst påmin lista över vad som ska göras. På tisdagen börjar skolan för mig och det etyder ju mindre uppdatering på dagen,men annors ganska vanlig uppdatering senare på dagen.Jag hinner tyvärr inte blogga nåt imorgon så jag hoppas att Lollo eller Amanda håller er uppdaterade och nästa vecka åker vi med klassen på klassresa i en vecka och då blir det inte nån uppdatering på en vecka av mig,emn jag tror att ni klarar er med det två andra.
/Lina

Kommentarer



– *Vad kul att du vill ge oss en kommentar! Spam och många kommentarer med reklam för sin sida tas bort. Tack för att du besökte oss ,TWILIGHTKTR!*
Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback