Svar

Alexandra om Har Taylor köpt en ny bil?:
Måste bara fråga, i vilket program gör du dina headers? De är så fina! :)
Denna kommentar är inte godkänd. IP
Tack så hemskt mycket och kul att du gillar dem!::)

Svar: Den nuvarande headern har jag gjort i gimp och den som vi hade tidigare var ju liksom bara en bild så på den hade jag bara fixat storleken/färgen och texten i gimp och paint. Jag kan erkänna att jag suger på photoshop,så de skulle nog bli mycket snyggare om jag skulle kunna lite mer om photoshop,men jag är nog rätt nöjd med den vi har nu...kanske lite mycket blider för min smak,menmen... :)
UPPDATERING: Jo det är gratis att ladda ner gimp,men det kan ta en stund att lära sig det !
/Lina

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tack så mkt för svaret!

Det här Gimp, är det ett gratis program man laddar ned? ;)

2011-08-03 @ 00:27:47



– *Vad kul att du vill ge oss en kommentar! Spam och många kommentarer med reklam för sin sida tas bort. Tack för att du besökte oss ,TWILIGHTKTR!*
Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback