Kändisar med kropp komplex

Robert Pattinson

Sexigaste mannen år  2010, orsakar masshysteri när han kommer in i rummet - men tydligen var detta inte alltid fallet. "Jag har aldrig känt mig  vacker. Jag har alltid varit den " konstig killen " i skolan ..." Vi bara undrar hur killarna på hans skola såg ut?


Kristen Stewart

Med hennes hoodies, trasiga jeans och hennes Converse, vi trodde nog att  Kristen Stewart var helt tillfreds med sitt utseende. Hur  fel hade! vi inte? "Jag känner mig obekväm med storleken på mina öron och jag är liksom gänglig", sa hon.


©Översatt av Lina

Ni hittar andra kändisar med komplex här!


Kommentarer



– *Vad kul att du vill ge oss en kommentar! Spam och många kommentarer med reklam för sin sida tas bort. Tack för att du besökte oss ,TWILIGHTKTR!*
Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback