Min frånvaro / Tidningar

Hej alla! Jag kommer nog inte blogga de senaste dagarna framåt. Jag är sjuk, har hög feber och mår allt annat än bra. Tänkte att jag måste iallafall lägga in ett inlägg.

Igår beställde min pappa några saker till mig ( bästa pappa ;).
T ex beställde han tidningen Vogue med Kristen på framsidan:
http://www.interpress.se/stor/060/06081182.jpg

Jag hittade två till tidningar med Twilight/Twilight-skådespelarna på.
Tänkte visa dem nu (bilderna är från hemsidan där man beställer så de kanske inte är de bästa bilderna):

Shout - Dakota Fanning:


Picture Star , Fantasy. Robert, två posters och lite annat:
http://www.interpress.se/stor/503/50321101.jpg

Dessa tidningar på engelska kan ni beställa på:press-stop.se


Hoppas ni mår bättre än mig!

-Lollo <3





Kommentarer



– *Vad kul att du vill ge oss en kommentar! Spam och många kommentarer med reklam för sin sida tas bort. Tack för att du besökte oss ,TWILIGHTKTR!*
Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback