Ny design uppe

Hej!
Nu är den nya designen uppe som ni ser, klicka på F5 om det ser konstigt ut, designen är inte 100% klar så kommer fixa lite nu och då på den... ville ha en ljusare design eftersom det förra var ganska svart.
Själv tycker jag att designen blev enkel utan några större "design klickar", jag vill gärna höra era  åsikter om den och om det är många som tycker den är tråkig eller för ljus så kommer jag nog att ändra färgerna lite, men om ni gillar den så får den bli!

©Designen är inte gjord av mig från början. Grunderna är färdiga men har sedan ändrat på det mesta i koderna (färg,storlek,bredd,typsnitt m.m.)
/Lina

Kommentarer
Postat av: Anonym

riktigt snyggt

2011-02-22 @ 19:16:09
Postat av: Alexandra

Jätte fin, den blev grym ju! :D

2011-02-23 @ 17:31:35
URL: http://www.nogg.se/twilightdreams



– *Vad kul att du vill ge oss en kommentar! Spam och många kommentarer med reklam för sin sida tas bort. Tack för att du besökte oss ,TWILIGHTKTR!*
Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback