Lilly Collin berättar om hur Taylor behandlar sina fans!

Lilly Collins är Taylor Lautner nyaste co-star sedan Twilight Eclipse. Precis som Lautner, är [Lilly] omkring på en vilt populär bok franchise som stjärnan i "Mortal Instruments"-serien - berättade hon att hon lärde sig massor av att titta på hur "Twilight"-stjärnan interagerade med sina fans under "Abduction" inspelningarna.

"Jag skulle titta på hur han behandlar sina fans. Det är otroligt, säger hon till oss. "Vi skulle spela in nätterna och vi var klara vid 7 morgonen, och en natt hade vi 600 fans i mitten av ingenstans i Pittsburgh som väntade utanför, och det var nog nästan 5 morgonen, och han gick ut och gav autografer till varenda en. Han var alltid där för att vara med sina fans och se till att de visste att han uppskattade dem.

"Jag såg det, och jag noterade att det alltid är viktigt att ge tillbaka och se till att de människor som stöttar dig vet att du stöttar dem," Collins till. "Han är ödmjuk att hantera med alla som ser upp till honom."

Aww. Så gulligt eller hur? Han verkar vara väldigt söt och snäll mot sina fans med vad jag sett i videoklipp. Och detta är ju som ett bekräftande!


Kommentarer



– *Vad kul att du vill ge oss en kommentar! Spam och många kommentarer med reklam för sin sida tas bort. Tack för att du besökte oss ,TWILIGHTKTR!*
Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback