Se WTTR !

Som ni kanske vet så hade Kristens film "Welcome to the rileys" premiär på bio i fredags, här i Sverige.
Den visas dock bara i Stockholm, Göteborg och Malmö  - än så länge.
Om den går bra där så kommer den nog börja gå i andra städer också, så SE DEN ! T ex jag kan inte se den i Stockholm, Malmö eller Göteborg - det är bara fööör långt ifrån mig.
Dem som har sett den (vad jag vet) har tyckt att den var bra och jag som många andra, skulle gärna se den på bio - innan den kommer på DVD.
Den verkar vara en stark film med otroligt bra skådespel + att den är verklig ! Sånt som händer i filmen, kan hända - och händer- i verkligeheten.
Ni borde se den för att:
*Kristen är med i den.
*Filmen verkar bra, och vem vill inte se en bra film?
*Vi vill ju att det ska gå bra för Kristen och hennes filmer så se den !
*Det är bra att se Kristen i en annan roll än som bara Bella. Man märker hur bra sådespelerska hon är !
*Om många ser den, kommer den nog börja i andra städer- vilket är bra för alla andra som inte bor nog nära de största städerna.


http://geektyrant.com/storage/post-images/Welcome%20to%20the%20Rileys.png?__SQUARESPACE_CACHEVERSION=1278647254875
Bilder från google.

xoxo
//Lollo <3

Kommentarer



– *Vad kul att du vill ge oss en kommentar! Spam och många kommentarer med reklam för sin sida tas bort. Tack för att du besökte oss ,TWILIGHTKTR!*
Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback