1 år idag

Idag har bloggen funnits i 1 år. Jag (Lina) startade bloggen för att jag hade blivit besatt i The Twilight Saga,från första början skulle det bli en privat blogg,det märks i de allra första inläggen... men sedan började de bli allt mer som en Twilight-fan bloggg. Jag hade aldrig förväntat mig någon hög statistik,för mig räkte de om jag hade 20 läsaren per dag. Men statistiken steg och den stiger än idag, vilket glädjer mig massor ♥
I början bloggade jag själv utan hjälp men sedan fick jag min första "hjälpbloggare", Becka, hon bloggade på bloggen i över ett halvt år men sedan slutade hon på grund av tid brist, men tusen tack för din hjälp! Så har jag också haft en hjälp/test bloggare som också heter Rebecka/Becka men hon bloggade bara en kort tid.
Just nu har jag två tjejer som hjälper mig med bloggen, Lollo och Amanda, Amanda började blogga i slutet av mars 2011 och Lollo började blogga i slutet av 2010.
Jag har försökt blogga varje dag med många inlägg men jag har också bloggat på andra bloggar (och det har ju tagit tide) , dessa:



Designen har bytts flera gånger under årets lopp.
kanske: 5/6 gånger eller vem vet kanske fler?
vi har haft en (ljusröd,ljusblå,röd,svart och grå design och nu har vi ju en ny som ni får njuta av en tid :)

/Lina/Lollo/Amanda

Kommentarer
Postat av: JOSEFIN GARD

http://www.supergratis.se/?r=82389 bli medlem här du samla poäng genom att till exempel värva vänner som jag gör nu eller går med i tävlingar kanske blogga om supergratis eller besöka. du kommer få välja nått du vill samla till och när du har kommit upp till det kan du beställa hem det gratis!!

Du kan beställa hem iphone kameror m.m.

Kram Have A Nice Day



Hejsan snälla kan du rösta på min Klänning som jag har designat på Nelly.com

http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=bmMC73fgDwvxtYaXZADijPv4BQlTmGXBqjDkbgHdT1OAOoXloaKL

2011-06-23 @ 09:33:39
URL: http://josefingard.blogg.se/



– *Vad kul att du vill ge oss en kommentar! Spam och många kommentarer med reklam för sin sida tas bort. Tack för att du besökte oss ,TWILIGHTKTR!*
Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback