Svar på frågor om oss (Lollo)

Har ni andra bloggar?

Jag bloggar ibland på en annan Twilight blogg: http://thetwilightsagaa.blogg.se/
Sen har jag också en egen personlig blogg http://twilollo.blogg.se/
Var någon av er på Twilight Fan Event i Stockholm när Taylor och Kristen var där? I så fall, hur var det?

Tyvärr, jag var inte där. Pappa hade sagt att vi kunde fara, men då var han tvungen att jobba -.-
Det är rätt långt ifrån här jag bor till Stockholm, så jag kunde inte åka själv :/

Vilken Team är ni på?

Jag har varit alla team, men nu är det Team Switzerland. Och jag håller fast vid det nu.

Hur började ni gilla Twilight, läste ni böckerna först eller såg ni filmerna först?

Jag fick Twilight filmen ungefär en månad efter att den släppts på dvd och jag gillade den. Men jag tyckte att de fattades bitar för att jag skulle förstå hela filmen.
Sen såg jag New Moon på bio och på julen fick jag första Twilight boken och efter att jag börjat läsa första boken,
blev jag ett besatt.
Vad heter ni som bloggar här, hur gamla är ni och var bor ni? :)

Jag (Lollo, döpt till Lovisa) bor vid kusten i norra Norrland (Norrbotten).
Ca timma från den större staden Luleå.

Ser ni fram emot Breaking Dawn? :"D

Det är väl solklart att man gör! Men de känns så himla långt bort :o
Och jag kommer antagligen börja gråta då jag ser Part 2..
♡♥Tänk att de snart är slut :'( ♥♡

Bild på mig :




Kommentarer



– *Vad kul att du vill ge oss en kommentar! Spam och många kommentarer med reklam för sin sida tas bort. Tack för att du besökte oss ,TWILIGHTKTR!*
Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback