Fan träffar Rob

En tjej som berättar om när hon nyligen träffade Robsten på en restaurang i Squamish i Kanada.
Tyvärr får man inte se bilden hon tog med honom :/
Så här berättar hon:
"Jag träffade Robert Pattinson igen igår kväll och jag såg också  Kristen Stewart, medan vi åt middag. Jag hade tillfälle att tala med dem, men talade kort med Rob och han var mycket trevligt."
"De var tillsammans i en grupp ... jag  menar verkligen inte i restaurangen, eftersom jag respekterar deras  privatliv, men i Squamish. Vi satt bredvid dem i ca 4 timmar eller mindre och vi  lämnade dem ostörda eftersom jag är säker på att de är trötta av alla trakasserier. Sen när vi gick träffade jag  honom (Rob) på vägen ut och han gick med på att jag skulle få en bild med honom. Han var otroligt trevlig och ödmjuk. "
©Översatt av Lina
källa

Kommentarer



– *Vad kul att du vill ge oss en kommentar! Spam och många kommentarer med reklam för sin sida tas bort. Tack för att du besökte oss ,TWILIGHTKTR!*
Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback