Ny gästbloggare!

Hejsan, mitt namn är Amanda (kallas Manda eller Grodan). Jag är en 14 årig tjej som älskar Twilight! Jag bor i Eskilstuna, om nu någon vet vart det ligger... Jag ska gästblogga här på twilightktr, vilket betyder att jag nu ska testa att blogga här en vecka och om Lina och Lollo är nöjda med mig så får jag fortsätta! Men jag ska göra mitt bästa :)
Förutom att  jag älskar Twilight, så gillar jag också Harry Potter, Vampire Diaries och Glee. På fritiden håller jag på med gymnastik och skriver egna låtar. Musik är något som jag älskar, och jag går i musikklass. Men lite om Twilight då... Jag är Team Robsten och Bella. Så ingen Edward eller Jacob för mig ;) Kristen Stewart är min största idol och jag längtar så himla mycket till Breaking Dawn Part 1! Även fast det betyder att det kommer ett slut så kommer vi Twihards aldrig glömma Twilight. Eller hur? :)

Jag tycker att det ska bli jätte kul att börja blogga lite här! Om någon av er här har twitter så kan ni följa mig: www.twitter.com/imTeamStew eller tumblr: www.imATwihard.tumblr.com :)

Ha det bra allisammans! /Amanda


Kommentarer



– *Vad kul att du vill ge oss en kommentar! Spam och många kommentarer med reklam för sin sida tas bort. Tack för att du besökte oss ,TWILIGHTKTR!*
Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback