Intervju om BD med Tinsel

Tinsel Korey

Så hur är med Breaking Dawn? Hur filmar de den här gången?

Det var mycket annorlunda. Det var en mycket större produktion än de andra var. Castet var bara massivt. Jag tror att de har som 60 nya vampyrer. Så känslan av en närmare produktionen, kändes det inte så eftersom det bara var så massiv. Men Bill Condon, regissören, är riktigt, riktigt söt. Han tar sin tid att presentera sig för alla, lära känna och få en känsla för kulisserna och allt sånt. Så det var en riktigt stor glädje denna gång.

 

Hur är det att vara en av de enda tjejerna runt Wolfpack?

De är som mina bröder. Vi gillar verkligen vår familj. Bara från Twilight konventioner och sånt, vi får se varandra mycket mer.Merparten av tiden när du filmar en film, det är ungefär som ett sommarläger. Du avslutar det och du är som, "Ja, ska vi hålla kontakten." Och det händer aldrig. Men med detta, där vi hela tiden gör marknadsföring för filmen och ser varandra och smaverka med fans, vi har haft en bättre chans att klistra ihop oss som en familj. Och jag är ungefär som en killes tjej ändå. Jag klarar mig bättre med killar än jag gör med tjejer, tror jag. Jag vet inte. De är som mina bröder. De är verkligen coolt.


Är det säkert att anta att du är Team Jacob?

Jag tror att i av Breaking Dawn finns det inga olika team. Bella gifter sig med Edward, så jag tror team scenarierna är borta genom fönstret på denna punkt. 

Rättvist nog. Jag såg bilder du twittrade under hela makeup processen. Berätta om det.

Det är verkligen klaustrofobisk. De har bara två platser där dina näsborrar är så att du kan andas. Helt plötsligt blir det riktigt riktigt varmt. Du måste bara fokusera på din andning. De berättade hur de har haft rockstjärnor komma in och i full panik eftersom det är så klaustrofobisk. Men när det väl blir av, så känns det  härligt.


Haha. Får du erkänt mycket utan den stora ärren?

Inte riktigt. När jag har lugg, jag tror lite mer, men vi har faktiskt inte klippt den inför Breaking Dawn . Så jag vet inte om folk kommer att känna igen mig mer i denna film. Men jag tror att luggen och även ärr .... Många människor är typ sähär när jag inte har ärr  "Åh, det gjorde att jag inte ens kände igen dig." Jag tror inte att det gör så  mycket av en skillnad, men tydligen det gör det. Dessutom  ser jag inte på folk när jag går runt eftersom det gör mig paranoid. Så kanske folk inser mig och jag bara inte se det? Jag förstår mig inte paparazzi som orkar följa efter mig.

ur är det med paparazzi? Är det så illa som de säger?

När vi filmar. Vardagen i LA, jag kan inte riktigt se dem så mycket, om jag då inte  är vid ett evenemang. Men ja, under inspelningen är de runt om. De gömmer sig i träd och sånt. Men den plats där vi filmar, jag tror de tyckte att vi var på en annan del av ön för att de inte hittar oss när vi filmar.

 

Det är bra. Hur är det att jobba med Taylor Lautner?

Jag kommer inte att se Taylor utanför filmandet. Du vet, han kom upp och sa "Hej", och han är verkligen söt. Uppenbarligen har han mycket mer fans än någon av oss. Han arbetar ständigt med paparazzis och fans och sånt. Så han är ganska annorlunda än resten av Wolfpack. Vi får inte lika mycket uppmärksamhet som han gör. Det är bara svårt för honom att gå ut utan att bli igenkänd.Vi får umgås lite under inspelningen, men efter att vi filmat ser vi egentligen inte honom så mycket. Men han är verkligen trevlig. 


Är det på samma sätt med Rob, Kristen och resten av Castet av vampyrer?

Jag har sett Nikki efter attvi har filmat. Vi hade en riktigt bra pratstund. Jag ville hänga med henne eftersom jag har läst några av hennes bloggar och sånt och hon verkar verkligen  cool. Men vi började filma Breaking Dawn igen, så de är fortfarande upptagna. Samma sak med Taylor. Så  du umgås så inte riktigt s så mycket med dem. Plus, att ingen av mina scener är med dem . Så det är nästan som om du filmar helt olika filmer. Du har gymnasie ungdomarna. Och då vampyrer och Volturi.Och sedan oss. Det är helt olika film processer.

 

©Översatt av Lina

källa


Kommentarer



– *Vad kul att du vill ge oss en kommentar! Spam och många kommentarer med reklam för sin sida tas bort. Tack för att du besökte oss ,TWILIGHTKTR!*
Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback