En liten fråga!

Tjena!
Det finns sjukt massa olika klänningar som jag "borde" ha med till Twilight Outfits,men det blir ju flera hundra... är inte det lite för många?
Nu undrar jag om det finns någon klänning som någon tjej från twiligt-castet haft på sig som du gärna vill ha med i någon runda av Twilight Outfits? Om det är så så skicka bilden till [email protected] eller länka den i en kommentar. Det kommer många rundor ännu,men jag frågar för jag kan ju inte ha alla klänningar så jag väljer gräna ut sådana som just NI tycker om!!
Om jag inte får några önskningar så får ni skylla er själva =D
Ps. Jag hoppas att ni läser min "personliga" blogg: fuckingdoneky.blogg.se, kika gärna in och kolla! Peace ♥
/Lina

Kommentarer



– *Vad kul att du vill ge oss en kommentar! Spam och många kommentarer med reklam för sin sida tas bort. Tack för att du besökte oss ,TWILIGHTKTR!*
Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback