Uppdateringen

Hej!
Sorry,uppdatering har nog inte varit så bra den senaste tiden, för det frösta syns inte alla inläggg som läggs upp i bloggen p.g.a att blogg.se har något problem just nu! Och jag har fullt upp med allt just nu och det är ju sjukt fint väder såman sitter nog inte fram för datan hela dagarna,tyvärr har jag inte fått någon bra hjälp av varken Lollo eller Amanda nu på sistone,klart att jag förstår att de har annat men ett par inlägg/dag tar inte mycket tid...
Jag hoppas det blir bättre snart :)
/Lina

Kommentarer



– *Vad kul att du vill ge oss en kommentar! Spam och många kommentarer med reklam för sin sida tas bort. Tack för att du besökte oss ,TWILIGHTKTR!*
Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback