Svar på fråga!



Hej Anonym! I inlägget jag skrev om LA premiären skrev jag natten mellan tisdag och onsdag. Men såklart ska det vara natten mellan måndag och tisdag! Men om tiderna är jag inte helt säker. TwilightSweden skriver att allt börjar kl. 01:00, medan KristenS säger att de startar vid 02:00. Men jag skriver så strax som jag fått ett klart svar!




UPDATE: Jag har inte hittat någon som kan svara exakt på vilken tid live streamingen börjar! Men, eftersom det står kl 01:00 på TwilightSweden, tänker jag nog gå efter det. Jag (Amanda) kommer sitta uppe och kolla! Någon mer som ska det?

Om ni har twitter kan ni även följa bloggens twitter där: @Twilightktr
Eller så kan ni följa min "privata" twitter, där jag kommer skriva mest ifrån! @imTeamStew


Olika Live Streams:

- Popsugar: länk

ET/Insider: länk

- Yahoo: länk

-  MTV (med Josh Horowitz): länk

/Amanda


Kommentarer



– *Vad kul att du vill ge oss en kommentar! Spam och många kommentarer med reklam för sin sida tas bort. Tack för att du besökte oss ,TWILIGHTKTR!*
Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback