Åldersgränsen för Breaking Dawn Part 1

Igår skrev SF på sin twitter att Breaking Dawn Part 1 frotfarande har kvar sin 15 års gräns. Men som jag fattade det håller fortfarande Nordisk Film på och försöker sänka den till 11 år, eftersom många Twilight fans även är under 15 år. Idag ringde även min mamma och tog reda på mer info! Jag fyller 15 år 5 dagar efter premiären (16/11) och hon frågade då om jag fick komma in eller inte, svaret blev då ett nej. Så om man fyller 15 år efter premiären kan man inte gå på den! Det är säkert många som blir lika besvikna som jag är just nu. Men vi kan hoppas på att de sänker åldersgränsen!

/Amanda







Bilderna är tagna av mig, Amanda, länka vid användning!


Kommentarer
Postat av: Emma!

man kan ju typ smita in ändå, dom kan ju inte veta om man är 15 eller inte, för dig som fyller år några dagar efter premiären

2011-10-27 @ 13:26:03
URL: http://thetwilightseries.blogg.se/



– *Vad kul att du vill ge oss en kommentar! Spam och många kommentarer med reklam för sin sida tas bort. Tack för att du besökte oss ,TWILIGHTKTR!*
Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback