Tacktack!

Jag vill bara tacka Lollo och Amanda som hjälper mig på bloggen,jag har tyvärr haft fullt upp med skolan den här veckan,läxor,prov m.m. Den där känslan då man på kvällen upptcäker att man inte har kommit ihåg att blogga på två dagara och så kikar man in på bloggen och ser att Amanda eller Lollo har skött det... tack igen för er hjälp... utan er vore jag död!
Tack till dig Amanda på nytt för att du sköter bloggens twitter och vi har fått många nya läsaren sedan den tiden då Amanda tog över där :)
Jag hoppas ni alla följer bloggen på bloglovin och twitter, göt det här nedan:
Följ bloggen via twitter!
Följ bloggen via bloglovin!
Skicka också gärna e-mail om det är nåt ni vill att vi ska ändra på i bloggen :)

KRAM: LINA ♥




Awh, tack så mycket Lina! KRAM PÅ DIG!♥ /Amanda

Kommentarer
Postat av: Amanda

Awh, tack Lina! :) <3

2011-10-05 @ 15:34:58
URL: http://itsfuckingmandy.blogg.se/
Postat av: Lollo / Lovisa

Varsågod ♡ ;)

Men Amanda har ju uppdaterat mer eftersom hon varit hemma :p

2011-10-05 @ 21:01:58
URL: http://twilollo.blogg.se/



– *Vad kul att du vill ge oss en kommentar! Spam och många kommentarer med reklam för sin sida tas bort. Tack för att du besökte oss ,TWILIGHTKTR!*
Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback