Artisterna på BD1 Soundtrack

Just nu sitter jag hemma och är sjuk, ingen höjdare direkt. Men när jag satt här började jag fundera på en sak:
Hur låter våra artister på Breaking Dawn Soundtracket?

Letade då upp dem på spotify och de är faktiskt riktigt bra! Därför lägger jag upp ett inlägg med banden/artisterna som kommer vara med på Breaking Dawn Part 1 Soundtrack.
NOTERA att detta är INTE dem officiella låtarna!
Enjoy Twihards! ;)


/Amanda

(Låtarna ligger i ordning så som Soundtracket kommer att vara)

1. The Joy Formidable



2. Angus & Julia Stone




3. Bruno Mars med den officiella Breaking Dawn låten 'It Will Rain'
 


4. Sleeping at last

5. The Features



6. Christina Perri - den här låten älskar jag!



7. Theophilus London



8. The Belle Bregade



9. Noisettes



10. Cider Sky - hittade tyvärr ingen låt med dem...

11. Iron & Wine - de var med på Twilight Soundtrack med låten 'Flightless Bird, American Mouth' och denna gång är dem på skivan med samma låt fast i 'Wedding Edition'!

12. Imperial Mammot - har ännu inte släppt deras debut skiva! Men det går att lyssna på en låt på deras officiella hemsida: http://www.imperialmammoth.com/

13. Aqualung & Lucy Schwartz - två olika artister som gör en låt tillsammans!

Så här låter Lucy:



Så här låter Aqualung:



14. Mia Maestro - Hittade bara en låt med henne, från en live spelning med en annan artist



15. Carter Burwell - den årliga och officiella "Breaking Dawn Scores låten", Carter skrev Bellas Lullaby


Kommentarer



– *Vad kul att du vill ge oss en kommentar! Spam och många kommentarer med reklam för sin sida tas bort. Tack för att du besökte oss ,TWILIGHTKTR!*
Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback