Om Kristen och Rob

Som många av er förmodligen redan läst och hört sägs det att Kristen vart otrogen mot Rob med Rupert Sanders (regissör till Snow White and the Hunstman) under tiden då filmen spelades in. Efter att en bild på Rupert och Kristen publicerat i amerikanska skvallertidningar har det spekulerats mycket runt detta i media. Ett utalande av Kristen (och Rupert, var för sig) kom även tidigt ut (kan läsas här). Om det är sant eller inte kan jag inte säga.
 
Jag (Amanda) väljer att avstå från alla spekulationer. Om det är sant så får det vara så och då är dit inte mitt problem som fan att reda ut allt. Detta är deras privata egensak. Jag har inte mer fakta än det som pratas om i media och många av de grejerna litar jag inte på. Jag kan själv inte säga åt er läsare att inte tro på något av det som skrivs. Det är ert beslut hur ni väljer att tro på allt.
 
(För den som vill kan man läsa mer på dessa sidor: Svenska artikalr att läsa här, här och här. )
 

Kommentarer
Postat av: johanna

Jag tror inte ett dugg på det. Har skvallrats om mycket annat och förstår inte varför inte media kan låta dom få vara i fred. Varken Rob eller Kristen har kommenterat detta. Vet ju inte heller hur säkra alla källor är också. Så jag kan bara säga att jag tror på Robsten för ingen av dom har kommenterat detta i någon intervjuv bara i massa artiklar.

Svar: Väldigt sant! Håller med dig! Det brukas ju inte skrivas så mycket skvaller om Rosten i tidningarna så jag tror dem tog tillfället i akt för att göra det större än vad det är och tjäna pengar på det (som alltid).
/Amanda
twilightktr.blogg.se

2012-08-07 @ 22:05:31
URL: http://fabulousrobertpattinson.se



– *Vad kul att du vill ge oss en kommentar! Spam och många kommentarer med reklam för sin sida tas bort. Tack för att du besökte oss ,TWILIGHTKTR!*
Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback