Ber om ursäkt!

Ja som rubriken lyder, jag ber om ursäkt för mitt dåliga upptadering här på bloggen! Har ofta oturen att bli sjuk mycket och när jag väl blir det sitter det i ett tag. Jag hamnar då såklart efter en del i skolan vilket gör att jag måste fokusera mycket på det! Kan inte lova att mitt Twi-bloggande kommer bli så mycket bättre den här terminen då jag går i 9an. Men när jag har tid kommer ni hitta upptaderingar med mitt namn under! ;)

Don't forget att ansöka om att vara bloggare här på Twilightktr, lovar att det är jätte kul! ANSÖK HÄR!

/Amanda



Fin bild på Edward och Bella från "the wedding"


Kommentarer



– *Vad kul att du vill ge oss en kommentar! Spam och många kommentarer med reklam för sin sida tas bort. Tack för att du besökte oss ,TWILIGHTKTR!*
Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback