Har inte bloggat på länge

Hej! Och joo visst det var länge sen jag har skrivit nåt här på bloggen men vi har haft interneter borta i över en vecka o sen då det kom tillbaka stack jag iväg till London en vecka och nu är jag tillbaka. Har så sjukt lite tid att blogga så vet inte riktigt vad jag ska göra, men skulle inte villa sluta heller så bloggar då jag har tid och ork till det.
//LINA

Vi var till vaxmuseet i london och såg det nya Taylor dockan, nedan kan ni se bilder>
Känner mig just int liiite kort neij! :D

Kommentarer



– *Vad kul att du vill ge oss en kommentar! Spam och många kommentarer med reklam för sin sida tas bort. Tack för att du besökte oss ,TWILIGHTKTR!*
Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback