Om mig

Jag tänkte skirva ett litet inlägg om mig !
Namn:Lina heter jag
Ålder:14 år
Favorit blogg: Kristens.blogg.se
Favorit Twi-bok:När jag hör din röst
Favorit film: Eclipse
Favorit från Twi cast: Kristen och Robert och Ashley
Vilket team:Är team Edward
Favorit citat : And so the lion fell in love with the lamb.
Om du fick vara nåon från Twilight en dag vem skulle du vara: Bella då skulle man få vara med Edwrad haha :)
Vem är du mest lik från twilight: Bella helt klart och Alice
Vilken scen gillar du bäst från filmerna/böckerna: När edward och bella gifter sig och i Italien scenerna ;D
Djur: Hund, marsvin och får (har döpt vissa får efter twilght )
Snyggast från Twi cast: Robert Pattinson och Xavier Samuel (tror jag )
Favorit bild på någon från Twi:
Om någon vill vara "veckans fan" så svara på dessa frågor och skicka till [email protected] så kommer du
bli veckans fan skicka med blogg adress så blir du länkad på bloggen :)
//Lina

Kommentarer
Postat av: Lina

shiat, ja heter oxå lina, o vi e typ.. jättelika :O <3

2010-08-23 @ 21:43:38
URL: http://laghers.blogg.se/
Postat av: Wilhelmkaja

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2010-12-09 @ 13:22:27
URL: http://wilhelmkaja.blogetty.com



– *Vad kul att du vill ge oss en kommentar! Spam och många kommentarer med reklam för sin sida tas bort. Tack för att du besökte oss ,TWILIGHTKTR!*
Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback