Jag ÄLSKAR Fanmade !

Ni kanske har märkt att jag ofta lägger in olika fanmade bilder eller liknande. Men jag Älskar fanmade bilder !
Så nu kommer ett par bilder från en otroligt duktig tjej som på devianart.com heter - blueabyss17404.
Hon har otrolgt många fina bilder från både böckerna och filmerna.


Älskar Bellas ansikte på denna bild..


Han ser nästan verklig ut! Och han ler, det gillas ;)


Denna bild ska vara från New Moon, efter natten då de kommit hem från Italien.


Hon har så otroligt många fina bilder och det har var bara ett litet utdrag från hennes vackra bilder.

xoxo
//Lollo <3


Kommentarer
Postat av: Lotta

kan du länka till hennes sida för jag hittar den inte!?

Bilderna är fantistiska indeed! <3<3<3<3<3<3<3

2011-03-27 @ 21:45:48



– *Vad kul att du vill ge oss en kommentar! Spam och många kommentarer med reklam för sin sida tas bort. Tack för att du besökte oss ,TWILIGHTKTR!*
Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback