Nya designen upp i morgon !

Imorgon kommer den nya designen upp här på bloggen lite i förväg  till "1 års dagen" som är nu i torsda,men det gör väl inte så mycket.
Jag ville bara säga att ni inte ska ha allt för stora förväntingar på en proffs design,eftersom jag har fixat den  själv så blev den ganska enkel och så,jag använder inte photoshop eller nåt sånt utan bara vanliga kod/stilmallar så en enkel men helt snygg design belv det,med lite Breaking Dawn tema. Jag hoppas att ni inte tycker den är allt för mycket lik den nuvarande,samma färgtema kanske?

Det kanske blev för mycket "extra" i menyn,lite nytt och sånt!?
Men ni får som sagt se imorgon och då vill jag också höra er åsikt!
Neij ussh vad jag låter negativ 0.o, ni tänker säkert nu: "det kommer bli en ful design"... Neij så farlig var den inte :D
/Lina

Kommentarer



– *Vad kul att du vill ge oss en kommentar! Spam och många kommentarer med reklam för sin sida tas bort. Tack för att du besökte oss ,TWILIGHTKTR!*
Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback