Svar på frågor om oss (Lina)

Jag har svarat på dessa frågor tidigare på blogresponse,men för er som inte sett dem så lägger jag upp dem här  på bloggen nu så här till "1 års dagen!


Har ni andra bloggar?
Jag har två andra bloggar : En personlig blogg : http://fuckingdonkey.blogg.se/ och en blogg om nikki reed
http://reednikki.blogg.se/
Var någon av er på Twilight Fan Event i Stockholm när Taylor och Kristen var där? I så fall, hur var det?

Jag  var inte där efter somjag bor i Finalnd skulle det har varit så lång väg.
Vilken Team är ni på?

Jag är just nu Team Jacob men det varierar mycket ibland är jag Team Edward!
Hur började ni gilla Twilight, läste ni böckerna först eller såg ni filmerna först?

Jag såg filmen först och sedan läste jag alla böcker och såg new moon och eclipse. Jag hade tidigare tyckt att hela sagan var riktigt sjuk,men man blev ju förälskad direkt. :)
Vad heter ni som bloggar här, hur gamla är ni och var bor ni? :)

Jag  bor i södra Finland på en ö (okej låter sjukt,en stor ö) och jag är 15 år.
Ser ni fram emot Breaking Dawn? :"D
Jaa visst gör jag det,dock inte lika mycket som jag gjorde till Eclipse förra året,men kanske det kommer då det närmar sig premiär :)


Bild på mig :




Kommentarer



– *Vad kul att du vill ge oss en kommentar! Spam och många kommentarer med reklam för sin sida tas bort. Tack för att du besökte oss ,TWILIGHTKTR!*
Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback