Söker bloggare

Hej!
Nu har jag bestämt mig för att) ta in en till person som hjälper till att uppdatera här på Twilightktr. Eftersom jag känner på mig att det håller på att bli lite för mycket med skola och allt sådant tiden tar helt enkelt slut. Nu kanske ni tänker vah? ni har ju uppdatering till vad behöver ni mer?... jo jag uppdaterar ibalnd före allt annat (fritid och skolarbete) vilket kag nog ångrar att jag har gjort så därför blir jag tacksam om någån där vill hjälpa till!
Photobucket
Det är bra om du tidigare har bloggat men detta är trots allt inget måste, man lär sig ganska snabbt, du behöver bara uppdatera om nyheter jag (Lina) fixar design m.m.
Krav:
  • Du måste ha tid att uppdatera varje dag (inget måste på veckosluten)
  • Ange källa vid inlägg och bilder
Bara att kommentera om du är intresserad eller skicka in till [email protected], skulle gärna se att ni meddelar innomtvå veckor :')
Någon som är intresserad?
/Lina

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Då var den ansökan skickad. :)

2011-03-24 @ 20:31:05
URL: http://www.nogg.se/twilightdreams
Postat av: Maria

Åh, skulle gärna om jag inte redan hade en egen. Lycka tilL!

2011-03-27 @ 18:23:37
URL: http://twilightiblodet.blogg.se/



– *Vad kul att du vill ge oss en kommentar! Spam och många kommentarer med reklam för sin sida tas bort. Tack för att du besökte oss ,TWILIGHTKTR!*
Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback