Smala Kristen *gammal intervju*

Kristen Stewart: "Jag råkar bara vara smal"
Twilight star Kristen Stewart says she has not tips for girls on how to look good! In a recent interview with Allure magazine, Kristen talks about how she is so not the typical Hollywood starlet! She has no idea how to be funny and cute on talk shows and she has no clue about style. Kristen admits that she doesn't even work out or keep fit! She just happens to be skinny. It runs in her family Kristen says. Her brother is even thinner! Kristen also reveals that she is not about to change her style just because of all her Twilight fame, we think that is cool Kristen!
PÅ SVENSKA

I novembernumret av magasinet "Allure" talar Twilight-stjärnan Kristen Stewart ut om sin vikt, sitt utseende och om att kyssa sin motspelare Robert Pattinson, skriver Huffington Post.
Det visar sig att hon oroar sig över sin vikt – men inte för att hon skulle väga för mycket:
– Jag oroar mig över att vara för smal. Ni skulle se min bror, han ser nästan utmärglad ut. Vi råkar vara riktigt smala båda två, säger hon.

"Jag var inte så välpolerad förra året"

Om sitt utseende säger Kristen Stewart:
– Om jag har på mig en häftig t-shirt när jag går ut och mitt hår är lortigt säger folk "Vad är hennes problem? Hon måste köpa en hårborste". Jag känner att folk inte fattar – jag är inte den typen av tjej. Jag var ju inte så välpolerad förra året, säger hon.


/Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0