Svar på frågestunden!

Vilket team är du (Lina) : Jag är team Edward helt klart , men inget fel på Jacob ...haha :D Vet ej vad för team Becka är .. ? :)

Vilken ålder är ni som bloggar : Jag Lina är 14 år och Becka är 13 år.
Är Kristen och Rob tillsammans : Det kan vi ju inte direkt svara på men jag tror det , för det har ju kommit ut bilder på att Robsten existerar så jag tror nog att de är tillsammans men vet ej sekärt
Hur gammal är han som spelar Seth: Han heter Boo Boo Steawrt och är född 24 Januari 1994 så han är 16 år.
När kommer fjärde filmen: Breaking Dawn blir två filmer , den första kommer ut 18 November 2011 och den andra delen kommer ut 16 November 2012
Vem har lagat bloggdesignen: Blogg designen har jag laddat ner alltså den är färdig men sedan har jag fixat lite på den tex. headern bakgrunds färgen och komentarsrutan m.m..
//Lina

Kommentarer



– *Vad kul att du vill ge oss en kommentar! Spam och många kommentarer med reklam för sin sida tas bort. Tack för att du besökte oss ,TWILIGHTKTR!*
Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback