Tävling

Jag är med i en tävling på http://twilightobsession.blogg.se/ . Tävlingen går ut på att man ska skriva på sin egen blogg om sina Twilight saker så ska nu berätta lite och bilder kommer det!!
Jag har ca 60 posters och massa twilight tidningar,har alla Twilight böcker på Svenska , de tre första är med tjock pärm och den sista har jag av poket storlek  tvåan har jag i film omslag, och så  har jag Bree tanners  andra liv.
Jag har en Twilight T-shorta med bilder på familjen cullen och Bella. New Moon och Twilight DVD:na har också fastnat i min samlng ;)
I samligen finns också en DVD som heter Robsessed , helt underbar film ska jag säga den hadlar om Roberts liv från barn till världens sexigaste man ;) Så har jag the Haunted Airman på DVD med Rob som huvudroll, bra film den också !
Jag har alla 3 soundtracks musiken men är tyvärr nerladdad :(( fyy på mej men har inte haft pengar att köpa de riktiga.Har många fler filmer som någon från Twi-gänget är med i men dom är på hårddisken till datorn alltså nerladdade...FYY FYY PÅ MEJ!!! Har också min biljett till Eclipse premiären in ramad hahhaa kan låta mycket sjukt men det känns viktigt så!! =)
Jag lever verkligen för twilight<3 Brukar lacka naglarna med Twilight inspirerade motiv m.m Nu kommer det bilder på  min Twi samling--> TITTA OCH NJUT !! Klick bara bilder!! Tack för en underbar Tävling ! =)

Här är bild på några av mina twilight tidningar,posters,böcker,DvDn m.m

 

//Lina


Kommentarer
Postat av: m

oh shit ! ;0 skit snyggt rum :D

2010-08-14 @ 16:31:40
URL: http://madinamejia.blogg.se/



– *Vad kul att du vill ge oss en kommentar! Spam och många kommentarer med reklam för sin sida tas bort. Tack för att du besökte oss ,TWILIGHTKTR!*
Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback