Dagens advents lucka! (17)

För det första förlåt för att jag inte fixade någon dagens lucka igår eftersom det hände en lite olycka så jag hann ej på datan efter det!

I dagen adventslucka hittar ni...

Mina top 5. filmer som castet är med  i :

1. Helt klart The Twilight Saga.

2. Remember me , med Robert Pattinson i huudrollen

3. Thirteen, filmen Nikki som 13 åring.

4. The Runaways , med Dakota och Kristen.

5. The yellow handkerchief, med Kristen Stewart i huvudurollen.


 

Några stills från de olika filmerna :

1.

2.

3.

4.

5.

Jag rekomenderar er att kolla på alla dessa filmer om ni inte gjort de , men Thirteen är ett måste den är helt toppen , enligt mig ;)

/Lina


Kommentarer



– *Vad kul att du vill ge oss en kommentar! Spam och många kommentarer med reklam för sin sida tas bort. Tack för att du besökte oss ,TWILIGHTKTR!*
Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback