Eclipse t-shirts hos Kappahl

Jag var idag i stan och julshoppade och då var jag en sväng in i Kappahl och gissa va jag så där ... jo en Eclipse
t-shirt . Det var nog inte direkt en t-shirt utan en med långa ärmar .
Den kostade 17.95 € (Finland), ni som bor i Sverige har kanske också fått till era butiker liknanade tröjor ! ;)
Tyvärr finns det bara i barn storlekar upp till 170cm.
Jag tog en bild på den >

[Om ni kopierar bilden ange oss som källa , Tack!]

/lina

 

Jag måste bara lägga till att igår när jag var och julshoppade gick jag in på kappahl,

och då såg jag 4 olika Eclipse tröjor. Och på Lindex

finns det en Eclipse tröja (barn). Men även på några Åhlens så finns det

två olika tröjor i vuxenstorlekar!

På Lindex och Kappahl kostade en tröja 179 kr och på Åhlens 199 kr :)

//Lollo


Kommentarer



– *Vad kul att du vill ge oss en kommentar! Spam och många kommentarer med reklam för sin sida tas bort. Tack för att du besökte oss ,TWILIGHTKTR!*
Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback