Robsten omslag i SATC2

Hej, alla! Jag har mycket att göra nu, såhär i jul och nyårs-tid. Men jag ska försöka komma tillbaka så snabbt som möjligt.
Jag har tagit en paus från allt och satt mig framför datorn för att se på "Sex And The City 2" som jag fick i julklapp. Då märkte jag att Robsten's omslag för tidningen BAZAAR fanns med i bakrunden ett ögonblick:



Inte så bra bild, men det kan man inte få när man fotar från en film ;)
Bilden har jag själv fotat - såklart!

Jag har också tänkt att jag ska lägga upp bilder på mina Twilight-julklappar snart. Om nån är intresserad?
Eller jag kommer nog lägga upp bilderna iaf! ;D

//Lollo <3

Kommentarer



– *Vad kul att du vill ge oss en kommentar! Spam och många kommentarer med reklam för sin sida tas bort. Tack för att du besökte oss ,TWILIGHTKTR!*
Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback