Kristen i Tyska Instyle !

Tyska Instyle:Kristen stewart har på sig jeans, en svartvit rutig  skjorta med ett par Ray Ban solglasögon i håret när hon anländer till intervjun i Four Seasons Hotell i Beverly Hills. Under inspelningarna av Eclipse, som är på biograferna sedan den 15 juli, har hon haft på sig bruna kontaktlinser men i verkliga livet har hon gröna ögon som lyser upp i eftermiddagssolen som skiner in genom fönstret på 12 våningen. Men att titta in rätt in i hennes ögon är väldigt ovanligt eftersom hennes ögon dras direkt ner till golvet eller hennes händer. Skådespelaren som spelar den förälskade Bella njuter inte direkt om funderingarna om hennes som person. I våran intervju förklarar hon varför.
Skrämmer kändisskapet dig?
Jag är fortfarande inte van att stå i centrum. Skrikande fans skrämmer mig. Jag skulle lätt kunna hoppa över den uppmärksamheten. Jag är väldigt, väldigt blyg redan från födelsen.
Behöver du tränga in dig på Hotellet för att fansen tar upp byggnaden?
Nej det är inte så galet. Jag läser många hemska historier om mig. Om allt skulle vara sant skulle jag ha haft ett hemskt liv (skratt).
Några fans är irriterade över att du kritiserade Twilight hysterin på Internet.
Jag förstår mig inte på varför folk spenderar deras tid fokuserande på forum eller Facebook och inte gör något meningsfullt istället. För mig finns det viktigare saker än att spendera timmar framför darorn. Jag älskar att läsa till en bok, lyssna på Led Zepelin, U2, spela gittar eller titta på en teater. Och istället att chatta så träffar jag mina kompisar IRL.
Som till exempel Robert Pattinson?
Ja.
Varför gör du det så hemlighetsfullt om eran relaition?
Jag gör det inte till en hemlighet. Jag pratar helt enkelt bara inte om det för att relationen kan tolkas fel av olika personer.

Läser du artiklar om dig själv?
Ja och många av dem är underhållande. Jag bara måste veta vilket brott jag nyligen gjorde för att det är garanterat att jag kommer bli förfrågad om det i nästa intervju (skratt).
Vad tycker du om liknelsen mellan dig som den nya Angelina Jolie?
Vem kom upp med det egentligen? Jag skall inte klaga, hon är toppen och ser verkligen vacker ut.
Du är en förebild för många tjejer. Också inom modevärlden. Gillar du det?
Jag är ingen expert. Jag har min egna stil. jag köper mycket vintage och använder gamla och coola tröjor. Jag har bara på mig saker som jag verkligen älskar. Det är därför jag inte gillar stylister. Jag vill kunna vara så mycket mig själv som möjligt och bryr mig inte vilket märke jag har på mig.
Du har blivit vald till en utav de 100 mest inflytelserikaste personerna i världen. Hur tog du det?
Så länge ingen skriver att jag är en av de 100 dummaste personerna så bryr jag mig inte. Den positiva saken är att jag nu uppfattas som en bättre skådespelare. Jag får mera roller och kan välja och ta den som jag vill ha.

Är du rädd att falla tillbaka då Twilight Saga är över?
Alla skådespelare har det problemet då de spelar en roll för en längre tid. Det finns då sidor av det hela. En sida där det är en stor komplimang som jag får då jag spelar Bella av Twilight Fans, att de alltid ser henne i mig. O andra hand så gör jag ju andra projekt än Twilight också där man där man inte borde sig mig som Bella.

För att vara en som skippade skolan så gick den ganska bra för dig. Varför slutade du skolan?
För att jag agerade och hade inte tiden längre. Från 8:de klass så hade jag hela tiden en privat lärare. Men jag saknde inte skolan under en sekund. Det var hemskt och jag hatade att sitta still under klasserna. Jag har alltid varit rebellisk och behövde min frihet. Det var en lättnad när jag kunde stundera hemma. Stunderande blev roligt. jag är intressead i flera saker, bland annat att skriva. Men skolan var aldrig rätt ställe för mig.

Vad skulle du ge för tips till unga personer som är intresserade att agera?
Om det är det du verkligen vill så måste du ge det ett försök. Annars skulle du ångra dig och bli ledsen.

Om du inte skullle bli skådespelare, vad skulle du ha jobbat med idag istället?
Jag skulle ha skrivit manus. Om det inte skulle ha fungerat skulle ja kunna tänka mig att jobba som rekvisitör också.
Översatt av :http://kristens.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Abdirahmansigrid

Hi, nice site! Keep up the good work!

2011-06-22 @ 14:35:59
URL: http://abdirahmansigrid.blognownow.com



– *Vad kul att du vill ge oss en kommentar! Spam och många kommentarer med reklam för sin sida tas bort. Tack för att du besökte oss ,TWILIGHTKTR!*
Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback