Eclipse

Eclipse den 3:e boken i serien The Twilight Saga har premiär den 30.6.2010 ....Jag och min komips tänkte åka in till stan och se den kommer bli kuul :) Vem alla ska se den på premiär eller jaa den kommer ju typ 29.6 på natten kl. 00.02 eller någå ditåt !? :) Min blogg är ny så ja är ej så van att använda den liksom ännu men hoppas på att bli lite bättre snart:)
Jag har sett New moon och Twilight typ 100 gånger xD det är typ sjukt men man blir helt fast i dem när man börjar se på dem .... Jag har läst alla böckerna typ 3 gånger dom är också så otrologt bra :)  och så har jag läst brees andra liv... och genom dina ögon ! Jag älskar verkligen alla böcker som Stepenie Mayer har skrivit!  Jag föredrar att läsa boken före man ser filmen ! huuppss blev vist lite långt  jag som bara skulle skriva lite om Eclipse .. Jag blev ett Twilight fan för ca 1 år sedan dess har jag varit helt fast i dem :)

Kommentarer



– *Vad kul att du vill ge oss en kommentar! Spam och många kommentarer med reklam för sin sida tas bort. Tack för att du besökte oss ,TWILIGHTKTR!*
Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback