Kristen och Roberts doubles berättar detaljer från BD inspelningarna

Raphael Martins modeller och Roberta Thaise - som spelade på att stjärnorna i en redaktionell sätt det EXTRA i juli - har valts för att delta i inspelningen av "Röd gryning", i Rio och Paraty, som ägde rum förra veckan.

När Robert kom in i båten med mig, kunde jag inte tala. Han är vacker också - sa Roberta, 23, som arbetade på filmen, men genom kontrakt kunde inte prata eller ta bilder med stjärnorna.

Ställts av en vän till produktionen av filmen, som heter Rafael Roberta att gå med i teamet som en stand-in. Deras jobb var att markera kamerarörelser och belysning av tecknen. Så de enda aktörerna för att nå "inspelning". Men även med begränsad kontakt kunde brasilianare se att paret gav tecken på att deras kemi var bortom skärmarna.

Man kunde se att de är i kärlek (älskare?). De var ganska bekväm med varandra - säger Raphael på smekmånad scener spelas i Paraty.Raphael, 22, trodde Pattinson var längre och starkare än honom. Han blev överraskad av enkelheten i killen.Roberta njöt av jämförelser med Stewart:

Produktionen folk skämtade om att jag var vackrare än den verkliga Bella. Men det är för att jag är mer sympatiskt. Kristen är mycket reserverad.


Översatt via mej , ge cred om ni kopierar nåt !Tack

-lina


Kommentarer



– *Vad kul att du vill ge oss en kommentar! Spam och många kommentarer med reklam för sin sida tas bort. Tack för att du besökte oss ,TWILIGHTKTR!*
Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback