Svar på tal

Fick en fråga vad det är jag behöver hjälp med på bloggen !
Sv; Det är inte på denna blogg jag behöver hjälp utan på del sida Robsten !
Har inte bloggat där på ett par dar för har inte tid och så har den sidan inte så mycket läsaren så omnån vill hjälpa så kan vi fortfarande ha kvar den bloggen (handlar bara om Robert och Kristen)
Men själv tycker jag att det är lite onödigt att ha den för att ni får ju samma nyheter här och så !
Men jag vill blogga här och på ReedNikki och såå !!
Hoppas ni förstår vad jag menar ;D
@Lina

Kommentarer
Postat av: Asta

Hmm,gör det som känns bäst för dig :) Om du tycker att det känns för jobbigt,så borde du lägga av med den delsidan, och istället kan du uppdatera extra mycket i din kategori som också heter Robsten. Det är iallafall vad jag tycker men det är upp till dig :)

2010-11-07 @ 17:42:07
URL: http://sparklingvampire.blogg.se/



– *Vad kul att du vill ge oss en kommentar! Spam och många kommentarer med reklam för sin sida tas bort. Tack för att du besökte oss ,TWILIGHTKTR!*
Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback