Kristen berättar för PEOPLE "Jag känner mig mer som mig själv i mörkt hår"

Klicka för stor bild
Efter att ha färgat sitt hår rödblont i sommar för sin roll i On The Road, har Kristen Stewart gått till den mörka sidan, och återvänt till sin naturliga bruna hårfärg. "Jag var blond för ett tag sedan," berättade Stewart för folk på röda mattan på Cinema Society och Everlon screening av hennes film Welcome to the Rileys i måndags. "Så nu är jag mörk igen för Twilight," sade hon och tillade "Jag känner mig mycket mer som mig själv med mörkare hår." Regissören Jake Scott, som regisserade Stewart i Welcome to the Rileys, sade att han behöll Stewarts kastanjfärg för filmen . "Hon kom från Twilight till vår film inom loppet av två veckor. Jag gillade det, och vi behöll det. Men vi lät det växa hemsk och ruffsigt och lät kluvna hårtoppar komma fram." Men medan Stewart förbereder sig för Bella's vampyrinkarnation i Twilight, var hon tvungen att ge upp en del ohälsosamma vanor hon plockat upp på inspelningen av Welcome to the Rileys. "Hon åt dåligt, rökte massvis av cigaretter, stannade uppe sent," sa Scott. "Hon omfamnade den vanliga typen av karaktären." Så för närvarande tester Stewart en lättare kost. "Tja, det är ganska pinsamt," säger hon till PEOPLE. "Men jag spelar en vampyr snart. Jag äter äckligt normalt. Och så, just nu, jag försöker att inte lägga så mycket smör i min mat och sånt. "Och den dieten fungerar? "Yeah, yeah," svarade hon. "Jag mår bättre... antar jag."

Kopierat och översatt av :TemaKristen
/Lina

Kommentarer
Postat av: josephine

hihihi kul att läsa!!!!!!!

2010-10-20 @ 15:25:49
URL: http://twinblogg.blogg.se/



– *Vad kul att du vill ge oss en kommentar! Spam och många kommentarer med reklam för sin sida tas bort. Tack för att du besökte oss ,TWILIGHTKTR!*
Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback