Kristen och Jackson i frida

När jag kom hem från skolan, gissa vad som låg på köksbordet då?? Frida. xD
Kristen och Jackson var med.. visst det var lite till.. =)

Alltså vad är det för fel på den här datan, ja får damp...det går inte lägga in bilder nu.. inte änns från min kamera.. Men jag kan länka kanske..
F*n också att det inte funkar.. Jag som hade ttänkt lägga in bider me..men men..


men nu funkar det att lägga in mer en en bild.. xD

                                                                          // becka

Kommentarer



– *Vad kul att du vill ge oss en kommentar! Spam och många kommentarer med reklam för sin sida tas bort. Tack för att du besökte oss ,TWILIGHTKTR!*
Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback