Lilly Collins om Kristen



Lilly Collins snackar om snövit och Kristen Stewart.


LC: [skrattar] Kristen Stewart är den andra Snövit och jag  beundrar verkligen  henne som skådespelerska. Hon är så rolig och så söt och vi är båda väldigt olika. Vi har båda mycket, mycket annorlunda och jag tror att vi kommer att ha två helt olika tagningar på det. Så det ska bli intressant att se vad som händer men jag tror det kommer bli spännande att vara  med Julia Roberts och Armie Hammer och Tarsem. Jag är fortfarande helt förvånad.
©Översatt av Lina
källa

Kommentarer



– *Vad kul att du vill ge oss en kommentar! Spam och många kommentarer med reklam för sin sida tas bort. Tack för att du besökte oss ,TWILIGHTKTR!*
Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback