Teen Choice Awards

  • I natt (natten mellan söndag och måndag) är det dags för årets Teen Choice Awards.
  • Röda matta och backstage kommer sändas live på http://www.teenchoiceawards.com/ kl.00.30  (svensk tid).
  • Senare under natten börjar själva galan och det är kl. 02.00 (svensk tid)
  • Den enda sidan som jag vet att kommer livestreama galan är den här. (dock är jag inte 110% säker på att det kommer fungera natten igenom)
Själv kommer jag inte att vara uppe och kolla under natten (klockan är ju en timme före i Finland så allt skulle börja först kl. 03.00 för min del) men kommer uppdatera innan det börjar om jag hittar mer info/länkar.
/Lina

Kommentarer



– *Vad kul att du vill ge oss en kommentar! Spam och många kommentarer med reklam för sin sida tas bort. Tack för att du besökte oss ,TWILIGHTKTR!*
Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback