Robert har adopterat en vove

Rob har adopterat en hund som skall hålla honom sällskap medan han filmar in olika filmer och bor på olika hotell.  Han tog hem hunden från en hundgård i Lousiana. Hunden skall hålla honom  sällskap eftersom hans vänner vägrar att  hälsa på så länge han bor på hotell i små städer.
+  
Han säger så här till Daily Record: "Jag vet att det är sorligt, många skådespelare har massa vänner som kommer upp och hänger med dem i typ två månader, som ett entourage. Men mina vänner, deras ego är för stort. Dom säger" `Jag vill inte vara en del av ditt entourage. Jag bor på ett hotell ett tag om det är i New York eller L.A. men jag tänker inte åka ut till något random ställe bara för att`
"Men det är pga av det jag adopterade en hund. Den kommer från en hundgård och dom skulle avliva honom. Jag fick honom för två tre dagar sen och dom har bara hundar när i tio dagar".


Robert berättar att han redan börjat skämma bort hunden: "Han är nog rätt chockad, det är rätt roligt. Jag har ett privat plan här (till Los Angeles) från Louisiana, där vi filmade twilight, så han kom ut från hundgården och nästa dag så var han på ett privat plan. Det är lite som Lady and the tramp". '
©Översättning och källa
/Lina

Kommentarer



– *Vad kul att du vill ge oss en kommentar! Spam och många kommentarer med reklam för sin sida tas bort. Tack för att du besökte oss ,TWILIGHTKTR!*
Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback