Fanfoto med Kristen och Rob i Isle of wight !

Fan berättar: Jag fick en bild med dem båda!! Han var helt underbar och mycket trevlig ... hon var annorlunda. Men jag är väldigt glad att jag fick tillfälle att träffa dem båda. Vissa människor säger att hon är oförskämd men det  var ju  nyårsafton så det var ganska påträngande av mig att be om ett foto. Jag ville bara inte  låta ett ögonblick  gå till spillo, om du förstår vad jag menar. Jag kommer aldrig att se dem igen så jag frågade om ett foto och lyckligtvis  kom de överens om att ta ett foto med mig. De var ute vid havet med en grupp vänner. Det var trevligt  alla var verkligen  trevliga. Jag och min kompis såg honom. Han småprata bara med sina vänner och Kristen gick någonstans och när hon kom tillbaka gick hon till honom och de  båda pratade med en kille som  bar på några drinkar.  Min vän gick upp och talade till Kristen som verkade chockad. Förmodligen eftersom de verkade inte ha tag i någon uppmärksamhet what-so-ever, så ett par alltför flinande fans var inte de  första  hon hade önskat sig till nyår. Jag tog fotot sedan önskade vi  dem ett Gott Nytt År och åkte sedan iväg mycket snabbt, jag ville inte irritera dem mer än jag redan hade.

 

@Översatt av mig (kanske inte världens bästa översättning när man är så trött ;)

[Källa]


Kommentarer



– *Vad kul att du vill ge oss en kommentar! Spam och många kommentarer med reklam för sin sida tas bort. Tack för att du besökte oss ,TWILIGHTKTR!*
Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback