GGA intervju med Rob + videon från röda mattan!

 

 

 

 

Robert Pattison hade en ny look när den presenteras på Golden Globes på söndagen - hans hår är  färgat rött.

"Ditt hår är en annan färg," Shaun Robinson av Access Hollywood noterade när Robert gick  på röda mattan på Golden Globes.

"Jag vet", Robert skrattade. "Jag har försökt att räkna ut."


Man förstår att hans byte av hårfärg hade att göra med hans olika projekt - "Twilight Saga Breaking Dawn part 1 ". Och hans nästa projekt Water For Elephants "

"Det är en annan färg i Twilight och i " water For Elephnats  ", så jag var tvungen att göra ett slags prioriterade arbetet med att färga det, säger han och fortsatte.

"Har du färgat  det själv?"frågade Shaun .

"Med lite skum ... är inte det fantastiskt?" skrattade han.

"Breaking Dawn" kommer inte att finnas tillgängliga förrän den 18 november, men ett foto dök upp online på söndag,på pekar på Robert och hans motspelerska Kristen Stewart, då de gosade i sängen som Edward och Bella.


"Jag såg den  idag för första gången", fortsatte Robert. "Very nice ... Det är lustigt att detta är den första bild som publicerades ... typ att upptäcka lite."


Medan fansen väntar på den första delen av "Breaking Dawn"  höll Rob  sina fans nöjda med "Water for Elephants ", där ni ser   honom spela en ung man som går med i en resande cirkus som veterinär efter att hans föräldrar dött.

"Jag är mycket entusiastiska över dess release," sa Robert. "Jag har gjort  fler saker igår och idag, och jag tror ... Jag har en känsla att det kommer att bli riktigt bra."


Robert sade att hans nya film, som utkommer den 22 april och även stjärnor Reese Witherspoon, "The Cape" James Frain och Hal Holbrook, har en klassisk känsla av  något.


"Det är en bra gammal film ", sa han. "Känns som en 40's Hollywood typ. Därför hoppas jag att förmedla. Den har en slags nostalgi faktor som jag glömde i alla fall. "


©Översatt av Lina, fråga om det är okej att kopiera!

[Källa]




 


Kommentarer



– *Vad kul att du vill ge oss en kommentar! Spam och många kommentarer med reklam för sin sida tas bort. Tack för att du besökte oss ,TWILIGHTKTR!*
Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback